07.05.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytökset! Kuka pelkää puudelia on Jayne Lyonsin samannimiseen romaaniin perustuva australialainen animaatioelokuva nuoresta Freddy Lupinista, pystytukkaisesta teinipojasta ja...
02.05.2021–10.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Humoristinen Näkemiin Neuvostoliitto kertoo inkerinsuomalaisen Tarkkisen perheen värikkäistä vaiheista Neuvosto-Viron viimeisinä vuosina. Nuoren Johanneksen vapaamielinen opiskelijaäiti on...
23.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kaikkien mielestä Cassie oli erittäin lupaava nuori nainen, kunnes tapahtui jotain, mikä romutti hänen tulevaisuutensa. Mikään Cassien elämässä ei ole sitä miltä näyttää. Hän on huippuälykäs,...
23.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Luksuselämään tottunut koira nimeltä Riesa päätyy rikkauksista ryysyihin paetessaan entisen omistajansa ahneita lapsia. Hän joutuu opettelemaan, kuinka oikeassa maailmassa eletään.
16.04.2021–03.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Punainen kohina kertoo Timosta, joka on asunut viimeiset kymmenen vuotta rapistuvalla maatilallaan kaikkien katseilta syrjässä. Hiljaisuus katkeaa, kun hän saa vieraakseen kaksi lapsuudenystäväänsä.
16.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Minari on herkkä kuvaus juurtumisesta. Elokuva kertoo korealaissyntyisestä perheestä, joka muuttaa Arkansasin maaseudulle etsimään omaa amerikkalaista unelmaansa. Perheen elämä mullistuu, kun...
08.04.2021–26.09.2021
Riihimäki | Suomen Metsästysmuseo
Maineikkaan asevalmistajan vaiheita ja sakolaisuutta eri näkökulmista
02.04.2021–08.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Tanjiro ryhmineen ovat juuri saaneet päätökseen koulutuksensa Butterfly Mansionissa. He saapuvat uuteen tehtäväänsä: Mugen-junaan, jossa yli 40 ihmistä on kadonnut lyhyessä ajassa.
02.04.2021–22.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kun suurisydäminen pieni mehiläinen Maija ja hänen paras ystävänsä Ville pelastavat muurahaisprinsessan, he löytävät itsensä keskeltä eeppistä ötökkätaistelua, joka vie heidät uusiin outoihin...
31.03.2021–01.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Eatnameamet - Hiljainen taistelumme on dokumentaarinen kuvaus Suomen valtion saamelaispolitiikasta, saamelaiskulttuurin kadottamisesta ja saamelaisten taistelusta olemassaolonsa puolesta.
19.03.2021–22.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kauhukomedia käynnistyy, kun rahapulassa riutuva Samantha pestautuu pizzakuskiksi. Ensimmäisen työpäivän yllättävin keikka suuntautuu kaukaiselle hienostoalueelle. Kun ökyrikkaat kieltäytyvät...
11.03.2021–06.05.2021
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Tämä hulvaton esitys on "Saikkua, kiitos!" -esityksen itsenäinen jatko-osa. Vielä riittää kerrottavaa suomalaisesta terveydenhuollosta, joten saako olla "Lisää saikkua, kiitos!".
22.02.2021–27.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
19.02.2021–26.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–24.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
16.02.2021–21.03.2021
Riihimäki | Suomen Metsästysmuseo
Palkitun taiteilijan eläinaiheisia veistoksia ja julkisia patsaita
14.02.2021
Riihimäki | www.facebook.com/events/294734758402780
Hyvän Olon Ystävänpäivä -messut, toteutetaan osallistujille Online, lähetys Teatteri-hotellista suorana 14.2 klo 14 alkaen YouTube:sta kanavalla Kehonhuolto Jumissa Oy
13.02.2021–27.03.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja kehuttu Päiväkaraoke jatkuu! Yleisön pyynnöstä viilasimme aikataulua. Tervetuloa laulamaan turvallisesti joka lauantai klo 16-21.
12.02.2021–07.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Lasismin juhlanäyttely Suomen lasimuseossa
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Tommi Toija - Metamorfooseja näyttely
03.02.2021–26.02.2021
Riihimäki | Riihimäen kirjasto
Mirja Kilkki, Vuokko Koho, Riitta Leppäniemi ja Pentti Saavalainen Ihan sekaisin ovat eri aiheet ja tekniikat, mutta itse taideteokset ovat hallittuja neljän erilaisen taiteilijan aikaansaannoksia.
27.01.2021–11.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ruben (Riz Ahmed) ja Lou (Olivia Cooke) matkustavat ympäri Amerikkaa keikkaillen loputtomalla kiertueellaan. Heidän musiikkinsa on kovaäänistä, vimmaista ja intohimoista. Erään keikan jälkeen...

Sivut