12.06.2021
Hämeenlinna | Willa Vaski Käsityötalo
09.06.2021–14.07.2021
Hämeenlinna | Sokos Hotel Vaakuna
Tutustutaan Varikonniemen alueen historiaan ja nykyaikaan sekä Hämeenlinnan rautatieaseman historiaan ja rautatien merkitykseen alueelle. Kesto noin 1 t. Maksullinen aikuisilta.
08.06.2021–06.07.2021
Hämeenlinna | Hotelli Scandic Aulanko
Tutustutaan Aulangon luonnonsuojelualueen puistometsään, sen historiaan ja Aulangolla kuvattuihin vanhoihin elokuviin. Kesto noin 2 t. Maksullinen aikuisilta.
Kyyrölän savipaja-Myymälä 300m2
01.06.2021–31.08.2021
Hämeenlinna | Kyyrölän savipaja
Tutustumisretki:Suomen vanhimpaan,perinne-savipajaan- ja tekemään yksilöllisiä löytöjä myymälässä!
13.05.2021–27.05.2021
Hämeenlinna | Museo Skogster
Toukokuun ajan verkko-opastuksia Hämeenlinnan kaupunginmuseon Ennen kaikki ei ollut paremmin -näyttelyyn
12.05.2021–25.05.2021
Hämeenlinna | Sibeliuksen syntymäkoti
Verkko-opastukset Sibeliuksen syntymäkodilta Facebook Livessä
10.05.2021–16.05.2021
Hämeenlinna | Hämeensaaren kenttä
Kävelykipinä-haaste 10-16.5.2021 omatoimisesti. Reitin lähtö ja maali osoitteessan Hämeensaarenpolku. Matkat 5/ 10 /15 km. Reitti julkaistaan Hämeenlinnan ladun facebook-tapahtumaan.
03.08.2021–08.08.2021
Hämeenlinna | Verkatehdas
Tanssikursseja, festivaaliesityksiä, maksuttomia yleisötapahtumia! Tehdas tanssii -festivaali on hyvän mielen tanssitapahtuma Hämeenlinnassa.
08.05.2021
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Pöytäroolipeli Haltin taikakoulun maagisessa maailmassa! Eläydy taikakoulun oppilaaksi ja koe jännittäviä seikkailuja, joissa omilla päätöksilläsi on vaikutuksia koko tarinan maailmaan!
08.05.2021–26.09.2021
Hämeenlinna | Iittalan Maalaiskirppis ja kahvitupa
Iittalan Maalaiskirppiksellä paljon hyvää tavaraa siististi ja edullisesti monessa eri rakennuksessa. Avoinna myös sopimuksen mukaan.
07.05.2021
Hämeenlinna | S-market Iittala
Siisti Iittala -tempaus. Laitetaan yhdessä Iittala kesäkuntoon jo 5 kertaa! Kokoontuminen 7.5. klo 17.30 S-Marketin eteen. S-Market tarjoaa talkoojätskit. Järjestäjä Iittalan Omakotiyhdistys.
06.05.2021–16.08.2021
Hämeenlinna | Ahveniston Toimintapuisto
Tutustutaan luonnonsuojelualueeseen, joka on suppineen, laaksoineen ja kasvillisuuutensa suhteen ainutlaatuinen harjualue. Kesto noin 1,5 t. Maksullinen yli 12-vuotiailta. Kanta-Hämeen Oppaat.
Amppelit-Kukka-ja suojaruukut
05.05.2021–30.05.2021
Hämeenlinna | Kyyrölän Savi Oy
Tee Tutustumisretki Kyyrölän savipajaan ja monipuoliseen myymälään!
30.04.2021–31.08.2021
Hämeenlinna | Willa Vaski Käsityötalo
Kädentaidon töitä, näyttely, kahvila
28.04.2021
Hämeenlinna | Hämeen Kylät
Kylälle asumaan –illat kutsuvat tutustumaan etänä kyliin ympäri Suomen!
26.04.2021–21.06.2021
Hämeenlinna | Ohjaamo Hämeenlinna
Maksutonta taidetoimintaa alle 30-vuotiaille.
Ennen kaikki ei ollut paremmin -näyttely
21.04.2021–05.05.2021
Hämeenlinna | Museo Skogster
Miten suomalaisten elämä on muuttunut tasa-arvoisemmaksi, terveellisemmäksi sekä yleisesti ottaen turvallisemmaksi ja helpommaksi reilun sadan vuoden aikana?
18.04.2021
Hämeenlinna | Idänpään torppa
Hyvinvointitapahtumassa tehdään päivän aikana erilaisia hoitoja ja tulkintoja. Kahvila on auki koko päivän. Liput 3 €, alle 12 vuotiaat lapset ilmaiseksi.Tervetuloa rentoutumaan!
17.03.2021
Hämeenlinna | Juliuksen Olohuone
Olkkarin SuperBingossa taas numeroita palleroissa ja voittajalle 100 € lahjakortti. Mukana myös vähäisempiä palkintoja sekä puujalkavitsejä!
03.03.2021
Hämeenlinna | Juliuksen Olohuone
30 kysymystä ja illan paras tietäjä vie kotiinsa palkintona ainakin miljoonan! Palkintoa ei välttämättä ole enää validi maksuväline, mutta se tulee kehyksissä arvokkaan dipluuman kanssa.
06.02.2021–20.02.2021
Hämeenlinna | Palanderin talo
Pelit 2-5 hlö joukkueille.
29.01.2021–21.05.2021
Hämeenlinna | Omata, Art and Joy
Anna tilaa luovuudelle, lumoudu väreistä ja tee oma taulu! Tule yksin tai ystävän kanssa rentoon ja hauskaan illanviettoon, jossa saat maalata oman canvastaulun akryylimaaleilla.

Sivut