11.09.2021
Hämeenlinna | Aulangon näkötorni
Musiikillinen luontokävely Aulangon näkötornin ympäristössä.
07.09.2021–14.09.2021
Riihimäki | Matkakeskus Riihimäki
Elvis ja LevyPopup Riihimäellä 7.-14.9.21
05.09.2021
Hämeenlinna | Pub Vanha Nalle
Ensi vuoden amatöörilaulajien mestaruustaistot jatkuvat. Tervetuloa kaikki kokeneet ja kokemattomat rohkeasti laulamaan!
04.09.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Ensi vuoden amatöörilaulajien mestaruustaistot jatkuvat. Tervetuloa kaikki kokeneet ja kokemattomat rohkeasti laulamaan!
26.08.2021
Hattula | Hattulan Kirjasto
Yhteislauluilta ulkolavalla Ari Lehtosen johdolla. Jos haluat istua, niin oma tuoli mukaan.
20.08.2021
Hämeenlinna | Nooran Viinibaari
Pari vuotta sitten Viinibaarissa vieraillut Ähtärin sudet saapuu jälleen 20.8. kaupunkiin ja palaa Nooran Viinibaariin!
14.08.2021–27.11.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Päiväkaraoke joka lauantai klo 15-19. Vapaa pääsy. Tervetuloa!
05.08.2021–09.08.2021
Hämeenlinna | Brahen Kirppis
Levyfriikin ja musadiggarin kostea iltapäiväuni
31.07.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Suosittu ja kehuttu Jonen karaoke klo 20-24. HUOM! Elokuussa siirrymme yleisön pyynnöstä takaisin Päiväkaraokeen. Tervetuloa!
30.07.2021–29.08.2021
Hämeenlinna | Pub Vanha Nalle
Kehuttu ja tykätty, legendaarinen Jonen Karaoke jatkuu Nallessa. Pe, la ja su. Tervetuloa laulamaan ja viihtymään!
23.07.2021
Hämeenlinna | Aulangon Tornikahvila
Marjuska Santala Trio tunnelmoi kesäisissä sävyissä rakastettujen laulusävelmien sekä oman musiikin parissa. laulu - Marjuska Santala, kitara - Tommi Varjola, kontrabasso - Keijo Hakala
17.07.2021
Hämeenlinna | Hämeenlinnan Uusi Kesäteatteri
The Renegades oli brittiläinen yhtye, joka villitsi 60-luvulla Suomea. Yhtyeen menestyskappaleita olivat muun muassa "Cadillac", "Seven Daffodils", "Matelot" ja "My Heart Must Do the Crying".
17.07.2021
Hausjärvi | Mommilanjärven souteluranta
Haminankylän soiva eväsretki on osa "Kylät Soimaan" tapahtumasarjaa, jossa Hausjärven kyliin tuodaan elävää musiikkia ihmisten iloksi.
16.07.2021
Hämeenlinna | Pub Kanala
Iloista irkkumusaa illan iloksi!
Seurustelua Puistoravintolassa noin vuonna 1900. Pöytäseurueessa mukana myös Eino Leino, istumassa toinen oikealta. Kuva: HäKM
14.07.2021–04.08.2021
Hämeenlinna | Museo Skogster
Tule tutustumaan alkoholin nauttimisen, valmistuksen ja myynnin paikallishistoriaan Hämeenlinnan kaupunginmuseon kävelykierroksille keskiviikkoisin 14.7.-4.8.2021!
10.07.2021–11.07.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja pidetty karaoke lauantaisin Bulldogissa! Vapaa pääsy. Tervetuloa viihtymään!
10.07.2021
Hämeenlinna | Willa Vaski Käsityötalo
Kaikuluotain Duo. Esitykset klo 11.30, 13.30 ja 15.30. Duon laulajan Marjut Salosen näyttely "Kaikki alkoi laulusta – kasvoja musiikissa" esillä Willa Vaskessa 31.7. asti.
01.07.2021–05.07.2021
Hämeenlinna | Brahen Kirppis
Musadiggarin ja levyfriikin hikinen päiväuni
05.06.2021
Hämeenlinna | Internet
Kaupungin nuorisopalveluiden ja Arxin järjestämä Tunnit Täys! -striimitapahtuma koulujen päättäjäispäivänä. Lisätietoja www.hameenlinna.fi/nuoret