07.05.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ennakkonäytökset! Kuka pelkää puudelia on Jayne Lyonsin samannimiseen romaaniin perustuva australialainen animaatioelokuva nuoresta Freddy Lupinista, pystytukkaisesta teinipojasta ja...
07.05.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytökset! Kuka pelkää puudelia on Jayne Lyonsin samannimiseen romaaniin perustuva australialainen animaatioelokuva nuoresta Freddy Lupinista, pystytukkaisesta teinipojasta ja...
05.05.2021–25.08.2021
Janakkala | koljalan vpk
Yksintanssia iloisessa ryhmässä! Helppoa ja kivaa tanssiliikuntaa! Mitään ei tarvitse etukäteen osata, tutuiksi tulevat sekä eri tanssilajien perusaskeleet että tyylinmukainen liikkuminen
02.05.2021–10.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Humoristinen Näkemiin Neuvostoliitto kertoo inkerinsuomalaisen Tarkkisen perheen värikkäistä vaiheista Neuvosto-Viron viimeisinä vuosina. Nuoren Johanneksen vapaamielinen opiskelijaäiti on...
23.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kaikkien mielestä Cassie oli erittäin lupaava nuori nainen, kunnes tapahtui jotain, mikä romutti hänen tulevaisuutensa. Mikään Cassien elämässä ei ole sitä miltä näyttää. Hän on huippuälykäs,...
23.04.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kaikkien mielestä Cassie oli erittäin lupaava nuori nainen, kunnes tapahtui jotain, mikä romutti hänen tulevaisuutensa. Mikään Cassien elämässä ei ole sitä miltä näyttää. Hän on huippuälykäs,...
23.04.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Luksuselämään tottunut koira nimeltä Riesa päätyy rikkauksista ryysyihin paetessaan entisen omistajansa ahneita lapsia. Hän joutuu opettelemaan, kuinka oikeassa maailmassa eletään.
23.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Luksuselämään tottunut koira nimeltä Riesa päätyy rikkauksista ryysyihin paetessaan entisen omistajansa ahneita lapsia. Hän joutuu opettelemaan, kuinka oikeassa maailmassa eletään.
31.05.2021–23.08.2021
Janakkala | koljalan vpk
Yksintanssia iloisessa porukassa! Helppoa ja kivaa tanssiliikuntaa lattarien tahdissa! Mitään ei tarvitse etukäteen osata.
16.04.2021–03.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Punainen kohina kertoo Timosta, joka on asunut viimeiset kymmenen vuotta rapistuvalla maatilallaan kaikkien katseilta syrjässä. Hiljaisuus katkeaa, kun hän saa vieraakseen kaksi lapsuudenystäväänsä.
16.04.2021–13.05.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Minari on herkkä kuvaus juurtumisesta. Elokuva kertoo korealaissyntyisestä perheestä, joka muuttaa Arkansasin maaseudulle etsimään omaa amerikkalaista unelmaansa. Perheen elämä mullistuu, kun...
16.04.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Minari on herkkä kuvaus juurtumisesta. Elokuva kertoo korealaissyntyisestä perheestä, joka muuttaa Arkansasin maaseudulle etsimään omaa amerikkalaista unelmaansa. Perheen elämä mullistuu, kun...
16.04.2021–29.04.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Punainen kohina kertoo Timosta, joka on asunut viimeiset kymmenen vuotta rapistuvalla maatilallaan kaikkien katseilta syrjässä. Hiljaisuus katkeaa, kun hän saa vieraakseen kaksi lapsuudenystäväänsä.
02.04.2021–22.04.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kun suurisydäminen pieni mehiläinen Maija ja hänen paras ystävänsä Ville pelastavat muurahaisprinsessan, he löytävät itsensä keskeltä eeppistä ötökkätaistelua, joka vie heidät uusiin outoihin...
02.04.2021–22.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kun suurisydäminen pieni mehiläinen Maija ja hänen paras ystävänsä Ville pelastavat muurahaisprinsessan, he löytävät itsensä keskeltä eeppistä ötökkätaistelua, joka vie heidät uusiin outoihin...
27.06.2021
Janakkala | koljalan vpk
Yksintanssia iloisessa porukassa! Viime kesänä ekaa kertaa pidetty huikea Tanssiksi NonStop saa nyt jatkoa!!!
12.03.2021–11.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Matrix 4, Spartacus ja NCIS: New Orleansistakin tuttu Ellen Hollman elämänsä roolissa henkihieveriin piestynä naisena, jonka kosto on armoton ja perinpohjainen. Nuori pariskunta lähtee...
26.02.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
22.02.2021–27.04.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
19.02.2021–13.05.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...

Sivut