14.02.2021
Riihimäki | www.facebook.com/events/294734758402780
Hyvän Olon Ystävänpäivä -messut, toteutetaan osallistujille Online, lähetys Teatteri-hotellista suorana 14.2 klo 14 alkaen YouTube:sta kanavalla Kehonhuolto Jumissa Oy
13.02.2021–27.03.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja kehuttu Päiväkaraoke jatkuu! Yleisön pyynnöstä viilasimme aikataulua. Tervetuloa laulamaan turvallisesti joka lauantai klo 16-21.
03.02.2021–26.02.2021
Riihimäki | Riihimäen kirjasto
Mirja Kilkki, Vuokko Koho, Riitta Leppäniemi ja Pentti Saavalainen Ihan sekaisin ovat eri aiheet ja tekniikat, mutta itse taideteokset ovat hallittuja neljän erilaisen taiteilijan aikaansaannoksia.
20.01.2021–25.02.2021
Riihimäki | Galleria Tärinä
Esillä on paikallisten taiteilijoiden taidetta ja käsitöitä.Tule tutustumaan. Huomioithan että meillä käy vain käteinen.
26.12.2020–27.02.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja kehuttu Päiväkaraoke jatkuu!
12.12.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Juuri elämänkerran julkaissut elävä legenda Mikko Alatalo keikalla Nallessa!
06.12.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Legendaariset Ilkan Ilkama -jamit saavat jälleen jatkoa ja itsenäisyyspäivän kunniaksi paikalle on saatu myös erikoisvieras suomibluesin kirkkaimmalta huipulta!
03.12.2020–22.12.2020
Riihimäki | Galleria Tärinä
Pesutekniikalla maalattuja teoksia Riihimäen keskuskirkosta ja Rautatienpuiston alueelta.
01.12.2020–22.12.2020
Riihimäki | Galleria Tärinä
21.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Tassulan Sanomat on pahassa pulassa. Levikki laskee ja lukijat kaikkoavat. Nyt tarvitaan ripeitä toimia! Mauri Kunnaksen tekstiin perustuva esitys on täynnä jännitystä ja menevää musiikkia.
17.11.2020–24.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Kalevala saa kyytiä Titien käsittelyssä, kun historia kirjoitetaan uudestaan!
14.11.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Samae Koskisen "Tänään on lyhyt päivä" -syyskiertue pysähtyy myös Riksussa! Tervetuloa!
07.11.2020–21.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Nuorisoteatteri
Riihimäen nuorisoteatterin Olavi Uusivirran musiikkiin pohjalta tehty, kaunistelematon mutta räväkkä kuvaus nuoruuden huumasta, toisen painostuksesta ja muottiin sopimattomuudesta.
31.10.2020
Riihimäki | Riihimäen Rautatieasema
Sari Essayah puhe ja yhteinen kävelylenkki. Mukana myös Päivi Räsänen sekä paikallisia kd-toimijoita. Lenkin jälkeen glögitarjoilu ja mahdollisuus keskustelulle.
24.10.2020
Riihimäki | Ö-talo
Tervetuloa näkemään kirjan originaalikuvat pop-up-näyttelyssä, värittämään Rolle-värityskuvaa, ostamaan kirja etuhintaan sekä voittamaan Räminäpandat-t-paita! Tarjolla myös kuumaa mehua.
17.10.2020
Riihimäki | Riihimäen keskuskirkko
Riihimäen Ty:n Soittokunta & Groove Family feat. Kimmo Blom (Raskasta joulua, Voice of Finland, UMK, Queen-musikaalit, Leverage, jne.) & Erkka Korhonen (Raskasta joulua, Northern Kings, jne.)
17.10.2020–19.12.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Bulldogin Päiväkaraoke lauantaisin klo 14-19. Tutusti ja turvallisesti. Tervetuloa!
16.10.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Waltarin Kärtsy duona rumpali Salen kanssa.
03.10.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Kononen & Pajukallio yhdistää kaksi keskeistä karvaturria suomalaisista kantripiireistä. Huojuvan ladon Suonna Konosen ja Freud Marx Engels & Jungin Arto Pajukallion.

Sivut