22.02.2021–04.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
19.02.2021–02.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–04.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
11.03.2021–06.05.2021
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Tämä hulvaton esitys on "Saikkua, kiitos!" -esityksen itsenäinen jatko-osa. Vielä riittää kerrottavaa suomalaisesta terveydenhuollosta, joten saako olla "Lisää saikkua, kiitos!".
16.02.2021–21.03.2021
Riihimäki | Suomen Metsästysmuseo
Palkitun taiteilijan eläinaiheisia veistoksia ja julkisia patsaita
14.02.2021
Riihimäki | www.facebook.com/events/294734758402780
Hyvän Olon Ystävänpäivä -messut, toteutetaan osallistujille Online, lähetys Teatteri-hotellista suorana 14.2 klo 14 alkaen YouTube:sta kanavalla Kehonhuolto Jumissa Oy
13.02.2021–27.03.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja kehuttu Päiväkaraoke jatkuu! Yleisön pyynnöstä viilasimme aikataulua. Tervetuloa laulamaan turvallisesti joka lauantai klo 16-21.
12.02.2021–25.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Lasismin juhlanäyttely Suomen lasimuseossa
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Tommi Toija - Metamorfooseja näyttely
03.02.2021–26.02.2021
Riihimäki | Riihimäen kirjasto
Mirja Kilkki, Vuokko Koho, Riitta Leppäniemi ja Pentti Saavalainen Ihan sekaisin ovat eri aiheet ja tekniikat, mutta itse taideteokset ovat hallittuja neljän erilaisen taiteilijan aikaansaannoksia.
27.01.2021–18.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ruben (Riz Ahmed) ja Lou (Olivia Cooke) matkustavat ympäri Amerikkaa keikkaillen loputtomalla kiertueellaan. Heidän musiikkinsa on kovaäänistä, vimmaista ja intohimoista. Erään keikan jälkeen...
23.01.2021–17.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Renny Harlinin odotettu ohjaus Bodies at Rest on intensiivinen ja vauhdikas toimintatrilleri, joka tempaa mukaansa jo alkumetreillään - eikä sen jälkeen päästä katsojaansa otteestaan edes hetkeksi.
20.01.2021–25.02.2021
Riihimäki | Galleria Tärinä
Esillä on paikallisten taiteilijoiden taidetta ja käsitöitä.Tule tutustumaan. Huomioithan että meillä käy vain käteinen.
13.01.2021–03.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Karalahti-dokumentti on rehellinen kertomus kovapäisestä suomalaisesta selviytyjästä ja kiekkoilijasta, Jere Karalahdesta, joka jakaa mielipiteitä. Elokuvaan on Jeren lisäksi haastateltu yli 50...
20.04.2021–18.05.2021
Riihimäki | Puistonkulma
Kaikille avoin teemallinen kohtauspaikka
26.12.2020–27.02.2021
Riihimäki | Bulldog Bar
Jonen suosittu ja kehuttu Päiväkaraoke jatkuu!
25.12.2020–03.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytökset! Tunturin tarina täydentää Metsän tarinan ja Järven tarinan aloittaman, luonnosta ja ihmisen luontomytologiasta kertovien elokuvien kokonaisuuden. Tunturin tarina on MRP Matila...
18.12.2020–21.01.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Parasiten ohjaajan, Oscar-voittaja Bong Joon-hon parhaimpiin elokuviin lukeutuvan Motherin (2009) keskiössä on Hye-ja, 27-vuotiaan Do-joonin yksinhuoltajaäiti. Poika on äidistään riippuvainen ja...
02.12.2020–23.01.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
John (Viggo Mortensen) elää elämänkumppaninsa Ericin (Terry Chen) ja heidän tyttärensä Monican (Gabby Velis) kanssa Kaliforniassa, kaukana nuoruuden ja lapsuuden karusta maalaiselämästä.
23.10.2020–25.01.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Liam Neeson on pankkiryöstäjä Tom Carter, taiturimainen rikollinen ja räjähde-ekspertti, joka on onnistunut välttymään kiinnijäämiseltä jo vuosien ajan. Kun hän tapaa elämänsä naisen, Tom päättää,...