05.12.2020–07.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Norjassa joulukuu 1942. Neljä lasta pakenee natseja. Päämäärä on Ruotsi. Sarah ja Daniel ovat juutalaisia, ja heidän on pakko päästä pois maasta. He ovat piiloutuneet Oton ja Gerdan perheen...
05.12.2020–22.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kate (Emilia Clarke) kulkee Lontoon kaduilla synkkänä kuin myrskyn merkki. Hänen askeleitaan säestävät kokonainen huonojen päätösten kavalkadi sekä kulkusten kilinä – ärsyttävä seuraus työpaikasta...
06.12.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Legendaariset Ilkan Ilkama -jamit saavat jälleen jatkoa ja itsenäisyyspäivän kunniaksi paikalle on saatu myös erikoisvieras suomibluesin kirkkaimmalta huipulta!
03.12.2020
Jokioinen | Jokioisten Nuorisotila
Uuden muistikahvilan ja yhdistysten toimintojen esittelyä.
03.12.2020–22.12.2020
Riihimäki | Galleria Tärinä
Pesutekniikalla maalattuja teoksia Riihimäen keskuskirkosta ja Rautatienpuiston alueelta.
02.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
John (Viggo Mortensen) elää elämänkumppaninsa Ericin (Terry Chen) ja heidän tyttärensä Monican (Gabby Velis) kanssa Kaliforniassa, kaukana nuoruuden ja lapsuuden karusta maalaiselämästä.
01.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Bohemian Rhapsody on järisyttävä kunnianosoitus Queenin musiikille ja yhtyeen legendaariselle laulajalle Freddie Mercurylle, josta tuli yksi maailman rakastetuimmista viihdyttäjistä.
01.12.2020–22.12.2020
Riihimäki | Galleria Tärinä
01.12.2020–30.12.2020
Riihimäki | Kinturintie
Allastasonäyttely Riihimäellä. Monipuolisia komposiittitasoja esittelevän näyttelyn vetonaula on Tervastason kehittämä uusi, moderni Slope-allasmallisto.
01.12.2020–30.12.2020
Riihimäki | Kinturintie
Allastasonäyttely Riihimäellä. Monipuolisia komposiittitasoja esittelevän näyttelyn vetonaula on Tervastason kehittämä uusi, moderni Slope-allasmallisto.
01.12.2020–31.12.2020
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Lasitaiteilija Helmi Remeksen ja kuvataiteilija Panu Ruotsalon yhteisnäyttely, jossa rikotaan rajoja yhdistämällä hienovaraisesti työstettyä lasia mustaksi poltettuun puuhun
12.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Luolamiesten perhe Croodit on selviytynyt lukuisista vaaroista ja katastrofeista, aina esihistoriallisista pedoista perheen tyttären ensimmäiseen poikakaveriin. Nyt he kuitenkin kohtaavat jotain,...
27.11.2020–07.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nyles on huoleton avec Palm Springsissä järjestettävissä häissä, joissa tympääntynyt morsiusneito Sarah toivoo vain juhlien olevan nopeasti ohi. Asiat mutkistuvat, kun Sarahille selviää, ettei...
27.11.2020–12.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Klaara on nuori vasikka, joka odottaa innoissaan ensimmäistä jouluaan Karjamäellä.Iloinen odotus muuttuu pettymykseksi kun Klaaran isä Mosse ei olekaan yhtään kiinnostunut joulunvietosta.
12.12.2020
Riihimäki | Bulldog Bar
Juuri elämänkerran julkaissut elävä legenda Mikko Alatalo keikalla Nallessa!
15.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Salvador Malloni kamppailee terveysongelmien kanssa ja käy muistoissaan läpi elämänvaiheitaan: lapsuus 1960-luvulla Valenciassa sinne paremman elämän toivossa muuttaneessa perheessä, ensimmäinen...
24.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Valmistaudu jälleen laulamaan, tanssimaan, nauramaan ja rakastamaan! Kokonainen vuosikymmen on kulunut siitä, kun Mamma Mia! Elokuva nousi valtavaksi menestykseksi ympäri maailmaa.
21.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Pienet joulun esikinkerit ovat aina paikallaan! Riihimäen Teatterissa komiikkaa tuutin täydeltä tarjoavat stand up -koomikot Anitta Ahonen, Tommi Mujunen, Rich Lyons ja Helena Pöllänen.
21.11.2020–25.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Laulajalegenda Billie Holiday oli ristiriitainen hahmo – ylpeä musta nainen, joka lauloi mieluiten valkoisille;  hyväksikäytetty taiteilija ja raju huumeiden käyttäjä; uskollinen ystävä ja...
21.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Tassulan Sanomat on pahassa pulassa. Levikki laskee ja lukijat kaikkoavat. Nyt tarvitaan ripeitä toimia! Mauri Kunnaksen tekstiin perustuva esitys on täynnä jännitystä ja menevää musiikkia.
20.11.2020–26.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
10 Cloverfield Lane sekä The Shallows -elokuvien tekijöiden Horizon Line on jännittävä selviytymistarina toisistaan etääntyneestä pariskunnasta Sarasta (Allison Williams) ja Jacksonista (Alexander...
20.11.2020–06.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nissen vaimo on juuri kuollut, mutta koska Nisse on jo surutyönsä tehnyt, ovat jäljellä enää käytännön järjestelyt. Nisse päättää, että hautajaisista tulee pienet ja ilman vieraita, jotka ottavat...
20.11.2020–10.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Työttömäksi jäänyt, Tampereella asuva ja elämässään hieman hukassa oleva Maria (Elena Leeve) osallistuu stand up -kurssille, ja päätyy aloittelevien koomikoiden kilpailukiertueelle.
19.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Sami Hedberg vuoden 2020 ensimmäisen stand up -keikka nähtävissä myös BioRex -elokuvateattereissa! Tule nauttimaan nauruntäyteisestä illasta elokuvateattereidemme upeissa tiloissa.
19.11.2020–20.11.2020
Riihimäki | Riihimäen Teatteri
Miehenkäyttöopas tarjoaa komedian keinoin työkaluja heille, jotka haluavat oppia miehistä ja miehenä olemisesta. Mitä miesten päässä oikeasti liikkuu tai voiko miesten toimintaan vaikuttaa?

Sivut