TaideryhmäPeruttu

04.01.2021–19.04.2021
Hämeenlinna | Ohjaamo Hämeenlinna
Maksutonta taidetoimintaa alle 30-vuotiaille.
12.12.2020
Hämeenlinna | Palanderin talo
Kierto omaan tahtiin joulunäyttelyssä.
21.11.2020
Hämeenlinna | Hämeenlinnan kaupungin pääkirjasto
Hayao Miyazaki, Naapurini Totoro (Japani 1988). Elokuvanäytös. Lapsen oikeuksien viikon tapahtuma. Vapaa pääsy. Ennakkoilmoittautuminen suotavaa. Virtuaalipajan (klo 16 -18) ohje sähköpostitse.
02.11.2020
Hämeenlinna | Museo Militaria
Svenska Veckan Kuukauden pohjoismainen:Lasse Hallström, ELÄMÄNI KOIRANA/MITT LIV SOM HUND, Ruotsi 1985.
24.10.2020
Hämeenlinna | Museo Militaria
Yllätyskäänteen toisensa perään tarjoileva seikkailu, jonka aikana sankaritar Adèle kohtaa mm. lentoliskon, ranskaa puhuvia muumioita, naurettavan suurriistanmetsästäjän ja luihun pahisprofessorin.
13.10.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Alexandre Dumas'n romaaniklassikon raikas filmatisointi, jossa säilät viuhuvat, romantiikka kukoistaa ja rempseä seikkailullisuus täyttää valkokankaan!
12.10.2020–20.10.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Oletko aina halunnut taikakoulun oppilaaksi? Tänä syyslomana se on mahdollista! Kaksi päivää maagisia oppitunteja, pelejä, leikkejä ja askartelua Haltin taikakoulun opettajien opastuksella!
02.10.2020
Hämeenlinna | Green Café
Rakastu maalaamiseen! Tule viettämään rentoa ja luovaa iltaa Art and Joy:n Paint and Wine-iltaan, jossa saat maalata akryylimaaleilla oman uniikin taulusi.
30.09.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Harry Potter- teemaista tekemistä, pelejä ja herkkuja luvassa maagiseksi somistetussa pelitilassa! Visoja, kisoja, paljon nähtävää ja kirjoista, sekä elokuvista tuttuja herkkuja ja juomia!
25.09.2020–27.09.2020
Hattula | Kotiateljee Sirkku Rahunen ¨Ahtila
Avoimet ovet Kotiateljeessa Sirkku Rahunen - Ahtila.
15.09.2020–15.12.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Rentoa askartelua joka viikko vaihtuvin teemoin ja eri materiaalein. Koriste-esineitä, koruja, taikaa, sekä hupsuttelua ja haasteita kaiken ikäisille glitteriä säästelemättä!
12.09.2020
Tammela | Korteniemen perinnetila, Liesjärven kansallispuisto
Tapahtumassa poltetaan biohiiltä, muokataan pellavaa kuiduksi, keitetään saippuaa sian suolirasvoista ja esillä on tilalla tuotettuja perinnelajikkeita. Tapahtumaan on vapaa pääsy!
12.09.2020–13.09.2020
Hämeenlinna | Ateljee Pirjo Heino
Pirjo Heino osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan.
12.09.2020–13.09.2020
Hämeenlinna | Taidekasarmi, Hämeenlinna
Hämeenlinnan Taidekasarmi osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan. Taidekasarmilla työskentelee noin 30 luovaa henkilöä
12.09.2020–13.09.2020
Riihimäki | Välittäjä 3
Välittäjä 3 osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan
01.09.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ranskalais-brittiläinen farssi, jossa brittipommikoneen miehistö yrittää ranskalaisen maalarin, kapellimestarin ja muiden paikallisten avulla selvitä Sveitsin rajalla - saksalaiset kintereillään.
31.08.2020–19.10.2020
Hämeenlinna | Ohjaamo Hämeenlinna
Maksutonta taidetoimintaa alle 30 -vuotiaille. Ei erillistä ilmoittautumista, tule vain paikalle.
Säilytä suomalaisia perinteitä!
29.08.2020–23.12.2020
Hämeenlinna | Kyyrölän Savi Oy
Kyyrölän savipaja-Iso myymälä.Lähimaksu. Kotimaista,ekologista, yksilöllistä käyttökeramiikkaa! Runsaasti:Uuni-astioita,kukka/yrtti/suojaruukkuja,amppeleita
18.07.2020–04.09.2020
Hämeenlinna | Green Café
Uutta Hämeenlinnassa! Lumoudu väreistä ja vapauta sisäinen taiteilijasi - tämä ilta on sinun. Tervetuloa yksin tai ystävän kanssa rentoon illanviettoon maalaamaan oma uniikki taulu akryylimaaleilla.

Sivut