02.11.2020
Hämeenlinna | Museo Militaria
Svenska Veckan Kuukauden pohjoismainen:Lasse Hallström, ELÄMÄNI KOIRANA/MITT LIV SOM HUND, Ruotsi 1985.
25.10.2020
Hämeenlinna | Museo Militarian Tykkihalli
Lapsille Hitusen hämyä -elokuvafestivaalinäytöksen jälkeen ilmainen työpaja klo 14.15 - 15.45 Tykkihallissa. Ennakkoilmoittautuminen. Max 5 lasta/per ryhmä. Ei ikärajaa, mutta suositus 5 - 10 vuotta.
25.10.2020
Hämeenlinna | Museo Militaria
Astrid Lindgren -filmatisointi Saltkråkanin saaren lasten ja kahden salakuljettajan sympaattisesta seikkailusta merellä ja syrjäisellä saarella.
12.10.2020–20.10.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Oletko aina halunnut taikakoulun oppilaaksi? Tänä syyslomana se on mahdollista! Kaksi päivää maagisia oppitunteja, pelejä, leikkejä ja askartelua Haltin taikakoulun opettajien opastuksella!
30.09.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Harry Potter- teemaista tekemistä, pelejä ja herkkuja luvassa maagiseksi somistetussa pelitilassa! Visoja, kisoja, paljon nähtävää ja kirjoista, sekä elokuvista tuttuja herkkuja ja juomia!
25.09.2020–27.09.2020
Hattula | Kotiateljee Sirkku Rahunen ¨Ahtila
Avoimet ovet Kotiateljeessa Sirkku Rahunen - Ahtila.
22.09.2020
Hämeenlinna | Galleria Kone
Kuvanveistäjä kertoo työskentelystään näyttelyssään Eräs pahka.
19.09.2020
Hämeenlinna | Omata, Art and Joy
Annetaan lasten maalata! Art and Joy:n maalauspaja on 4-12v. suunnattu maalauspaja, jossa lapsi saa maalata oman canvastaulun akryylimaaleilla. Ihana lahja lapselle tai taulu lahjaksi läheiselle!
15.09.2020–15.12.2020
Hämeenlinna | Ulottuvuusmatkat Oy
Rentoa askartelua joka viikko vaihtuvin teemoin ja eri materiaalein. Koriste-esineitä, koruja, taikaa, sekä hupsuttelua ja haasteita kaiken ikäisille glitteriä säästelemättä!
12.09.2020
Tammela | Korteniemen perinnetila, Liesjärven kansallispuisto
Tapahtumassa poltetaan biohiiltä, muokataan pellavaa kuiduksi, keitetään saippuaa sian suolirasvoista ja esillä on tilalla tuotettuja perinnelajikkeita. Tapahtumaan on vapaa pääsy!
12.09.2020–13.09.2020
Hämeenlinna | Ateljee Pirjo Heino
Pirjo Heino osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan.
12.09.2020–13.09.2020
Hämeenlinna | Taidekasarmi, Hämeenlinna
Hämeenlinnan Taidekasarmi osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan. Taidekasarmilla työskentelee noin 30 luovaa henkilöä
12.09.2020–13.09.2020
Riihimäki | Välittäjä 3
Välittäjä 3 osallistuu Konstrundan avoimet ateljeet -tapahtumaan
29.08.2020
Janakkala | Laurinmäen torpparimuseo
Taaran markkinoilla Janakkalassa nähdään Miekkailu- ja historianelävöittämisseura Vanajan Susien viikinkitaistelunäytös.
Kyyrölän Savi-Iso myymälä 250 m2
29.08.2020–30.11.2020
Hämeenlinna | Kyyrölän Savi Oy
Kyyrölän savipaja-Iso myymälä.Lähimaksu. Kotimaista,ekologista, yksilöllistä käyttökeramiikkaa! Runsaasti:Kukka/yrtti/suojaruukkuja,amppeleita
21.08.2020
Hämeenlinna | Peltolehto
Lammi-viikon taiteiden ilta Peltolehdossa ja Iltatori kirkonkylällä.
13.08.2020
Hämeenlinna | Kauppakeskus Linna
Tule keskustelemaan Kohtuus, yhteys, tasa-arvo - näyttelyn taiteilijoiden kanssa Kauppakeskus Linnan toiseen kerrokseen.
02.06.2020–25.08.2020
Hämeenlinna | Aulangon Luontoliikuntakeskus
Kanta-Hämeen Oppaiden johdolla tutustutaan Aulangon luonnonsuojelualueeseen, sen puistometsään ja historiaan. Maksullinen yli 12-vuotiailta.