25.11.2020–03.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ylistetty Babyteeth on valoisa draama perheestä yhden suuren surun ja elämänkokoisen ilon äärellä. Babyteeth on herkkä ja koskettava draama perheestä, jonka teini-ikäinen tytär Milla on vakavasti...
26.11.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Antonio Pappano johtaa Verdin Shakespearen tragediaan pohjautuvan oopperan, jonka päätehtävissä laulavat Anna Netrebko, Željko Lučić ja Ildebrando D’Arcangelo. Macbeth on ensimmäinen Verdin...
24.11.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Valmistaudu jälleen laulamaan, tanssimaan, nauramaan ja rakastamaan! Kokonainen vuosikymmen on kulunut siitä, kun Mamma Mia! Elokuva nousi valtavaksi menestykseksi ympäri maailmaa.
24.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Valmistaudu jälleen laulamaan, tanssimaan, nauramaan ja rakastamaan! Kokonainen vuosikymmen on kulunut siitä, kun Mamma Mia! Elokuva nousi valtavaksi menestykseksi ympäri maailmaa.
27.11.2020–28.11.2020
Janakkala | Kino Tervakoski
S, 1t 8min, 8e
27.11.2020–12.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Klaara on nuori vasikka, joka odottaa innoissaan ensimmäistä jouluaan Karjamäellä.Iloinen odotus muuttuu pettymykseksi kun Klaaran isä Mosse ei olekaan yhtään kiinnostunut joulunvietosta.
27.11.2020–12.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Klaara on nuori vasikka, joka odottaa innoissaan ensimmäistä jouluaan Karjamäellä.Iloinen odotus muuttuu pettymykseksi kun Klaaran isä Mosse ei olekaan yhtään kiinnostunut joulunvietosta.
27.11.2020–03.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Nyles on huoleton avec Palm Springsissä järjestettävissä häissä, joissa tympääntynyt morsiusneito Sarah toivoo vain juhlien olevan nopeasti ohi. Asiat mutkistuvat, kun Sarahille selviää, ettei...
27.11.2020–28.11.2020
Janakkala | Kino Tervakoski
K12, 1t 30min, 9e
27.11.2020–02.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nyles on huoleton avec Palm Springsissä järjestettävissä häissä, joissa tympääntynyt morsiusneito Sarah toivoo vain juhlien olevan nopeasti ohi. Asiat mutkistuvat, kun Sarahille selviää, ettei...
21.11.2020–28.11.2020
Janakkala | Kino Tervakoski
K12, 1t 38min, 9e
21.11.2020–25.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Laulajalegenda Billie Holiday oli ristiriitainen hahmo – ylpeä musta nainen, joka lauloi mieluiten valkoisille;  hyväksikäytetty taiteilija ja raju huumeiden käyttäjä; uskollinen ystävä ja...
21.11.2020–25.11.2020
Janakkala | Kino Tervakoski
K7, 1t 32min, 8e
21.11.2020
Hämeenlinna | Hämeenlinnan kaupungin pääkirjasto
Hayao Miyazaki, Naapurini Totoro (Japani 1988). Elokuvanäytös. Lapsen oikeuksien viikon tapahtuma. Vapaa pääsy. Ennakkoilmoittautuminen suotavaa. Virtuaalipajan (klo 16 -18) ohje sähköpostitse.
20.11.2020–26.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
10 Cloverfield Lane sekä The Shallows -elokuvien tekijöiden Horizon Line on jännittävä selviytymistarina toisistaan etääntyneestä pariskunnasta Sarasta (Allison Williams) ja Jacksonista (Alexander...
20.11.2020–25.11.2020
Janakkala | Kino Tervakoski
K7, 1t 29min, 9e
20.11.2020–01.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
10 Cloverfield Lane sekä The Shallows -elokuvien tekijöiden Horizon Line on jännittävä selviytymistarina toisistaan etääntyneestä pariskunnasta Sarasta (Allison Williams) ja Jacksonista (Alexander...
20.11.2020–30.11.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nissen vaimo on juuri kuollut, mutta koska Nisse on jo surutyönsä tehnyt, ovat jäljellä enää käytännön järjestelyt. Nisse päättää, että hautajaisista tulee pienet ja ilman vieraita, jotka ottavat...
20.11.2020–03.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Työttömäksi jäänyt, Tampereella asuva ja elämässään hieman hukassa oleva Maria (Elena Leeve) osallistuu stand up -kurssille, ja päätyy aloittelevien koomikoiden kilpailukiertueelle.
20.11.2020–02.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Laulajalegenda Billie Holiday oli ristiriitainen hahmo – ylpeä musta nainen, joka lauloi mieluiten valkoisille;  hyväksikäytetty taiteilija ja raju huumeiden käyttäjä; uskollinen ystävä ja...
20.11.2020–02.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Työttömäksi jäänyt, Tampereella asuva ja elämässään hieman hukassa oleva Maria (Elena Leeve) osallistuu stand up -kurssille, ja päätyy aloittelevien koomikoiden kilpailukiertueelle.
20.11.2020–11.12.2020
Hämeenlinna | Kumppanuustalo, huone 109, 1 krs
Hämeen Setlementin senioritoimintaa! Tule tutustumaan uusiin ihmisiin yhteisen tekemisen merkeissä!
01.12.2020
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Bohemian Rhapsody on järisyttävä kunnianosoitus Queenin musiikille ja yhtyeen legendaariselle laulajalle Freddie Mercurylle, josta tuli yksi maailman rakastetuimmista viihdyttäjistä.
01.12.2020
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Bohemian Rhapsody on järisyttävä kunnianosoitus Queenin musiikille ja yhtyeen legendaariselle laulajalle Freddie Mercurylle, josta tuli yksi maailman rakastetuimmista viihdyttäjistä.

Sivut