Valitse aihe

09.03.2021
Hämeenlinna | Ehkäisevä päihdetyö, A-klinikka Hämeenlinna
Hämeenlinnan seudun urheiluseuroja kutsutaan mukaan edistämään nuorten päihteettömyyttä -Verkko-ilmiökahvila 9.3.2021 klo 18.00
10.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!

TukiryhmäPeruttu

04.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ryhmä toimii osaston tukena osallistuen erilaisiin varainhankintatapahtumiin ja huolehtii osaston kahvituksista. Kokoontuminen joka kuukauden ensimmäisenä torstaina.
03.03.2021
Hämeenlinna | Juliuksen Olohuone
30 kysymystä ja illan paras tietäjä vie kotiinsa palkintona ainakin miljoonan! Palkintoa ei välttämättä ole enää validi maksuväline, mutta se tulee kehyksissä arvokkaan dipluuman kanssa.
03.03.2021–09.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaille ja heidän läheisilleen
27.02.2021
Hämeenlinna | Kivijalka
Toinen meedioista piirtää ja toinen kuvailee tulijaa. Yhdessä tuovat viestiä. Harvinainen tilaisuus nähdä parityöskentelyä.
26.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
16.03.2021–18.05.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaiden aikuisille lapsille
17.03.2021
Hämeenlinna | Juliuksen Olohuone
Olkkarin SuperBingossa taas numeroita palleroissa ja voittajalle 100 € lahjakortti. Mukana myös vähäisempiä palkintoja sekä puujalkavitsejä!
25.02.2021–08.03.2021
Hattula | Hattulan Kirjasto
Hattulan kirjastossa myydään kokoelmista poistettua aineistoa edullisesti. Valikoimaa täydennetään päivittäin.Huomioithan turvavälit ja hygieniasuositukset poistomyyntialueella!
22.02.2021–11.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
22.02.2021–19.04.2021
Hämeenlinna | Hämeenlinnan pääkirjasto, Ryhmätila B
Kaikille avoin, maksuton lukupiiri kerran kuussa.
19.02.2021–10.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Vuoden 1942 miehitetyssä Ranskassa SS-sotilaat pidättävät Gillesin (Nahuel Pérez Biscayart) ja lähettävät hänet kohti tuhoamisleiriä. Matkalla Gilles välttyy täpärästi teloitukselta väittämällä,...
19.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
19.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–09.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–11.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
24.03.2021
Hämeenlinna | Hämeenlinnan pääkirjasto
Luennoitsija kertoo aiheestaan Kaksoisvaltion haaveilija -kirjansa pohjalta.
24.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!
17.02.2021
Hämeenlinna | Juliuksen Olohuone
Ehkä Eteläisen-Suomen vaikuttavimmassa bingotapahtumassa huonoa huumoria, junnaavaa musiikkia ja 100 € lahjakortti pääpalkintona.
25.03.2021–10.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Vertaistukea työikäisille muistisairaille tai muististaan huolestuneille
16.02.2021
Hämeenlinna | Kumppanuustalo
Pelirajaton-toiminta tarjoaa vertaistukea ongelmallisesti rahapelaaville vertaisryhmän muodossa. Ryhmä kokoontuu Kumppanuustalolla ti 16.2. alkaen klo 18-20. Hae www.pelirajaton.fi/vertaisryhmat.
13.02.2021
Hämeenlinna | Kumppanuustalo
Animalia Hämeenlinna järjestää Take away -herkkubuffan, jossa on myynnissä eläinystävällisiä levonnaisia. Buffan tuotto lahjoitetaan Eläinten turvakoti Saparomäelle.
12.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...