26.02.2021–04.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
22.02.2021–04.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
19.02.2021–03.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Vuoden 1942 miehitetyssä Ranskassa SS-sotilaat pidättävät Gillesin (Nahuel Pérez Biscayart) ja lähettävät hänet kohti tuhoamisleiriä. Matkalla Gilles välttyy täpärästi teloitukselta väittämällä,...
19.02.2021–04.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
19.02.2021–04.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–02.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–04.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
03.03.2021–09.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaille ja heidän läheisilleen
03.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ryhmä toimii osaston tukena osallistuen erilaisiin varainhankintatapahtumiin ja huolehtii osaston kahvituksista. Kokoontuminen joka kuukauden ensimmäisenä torstaina.
16.02.2021
Hämeenlinna | Kumppanuustalo
Pelirajaton-toiminta tarjoaa vertaistukea ongelmallisesti rahapelaaville vertaisryhmän muodossa. Ryhmä kokoontuu Kumppanuustalolla ti 16.2. alkaen klo 18-20. Hae www.pelirajaton.fi/vertaisryhmat.
12.02.2021–04.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
12.02.2021–25.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
10.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!
16.03.2021–18.05.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaiden aikuisille lapsille
24.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!
27.01.2021–03.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ruben (Riz Ahmed) ja Lou (Olivia Cooke) matkustavat ympäri Amerikkaa keikkaillen loputtomalla kiertueellaan. Heidän musiikkinsa on kovaäänistä, vimmaista ja intohimoista. Erään keikan jälkeen...
27.01.2021–18.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ruben (Riz Ahmed) ja Lou (Olivia Cooke) matkustavat ympäri Amerikkaa keikkaillen loputtomalla kiertueellaan. Heidän musiikkinsa on kovaäänistä, vimmaista ja intohimoista. Erään keikan jälkeen...
11.03.2021–10.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Vertaistukea työikäisille muistisairaille tai muististaan huolestuneille
23.01.2021–17.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Renny Harlinin odotettu ohjaus Bodies at Rest on intensiivinen ja vauhdikas toimintatrilleri, joka tempaa mukaansa jo alkumetreillään - eikä sen jälkeen päästä katsojaansa otteestaan edes hetkeksi.
22.01.2021–17.02.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Renny Harlinin odotettu ohjaus Bodies at Rest on intensiivinen ja vauhdikas toimintatrilleri, joka tempaa mukaansa jo alkumetreillään - eikä sen jälkeen päästä katsojaansa otteestaan edes hetkeksi.
21.01.2021–30.05.2021
Hämeenlinna | Poltinahon Seurakuntatalo, puutyöluokka
Hämeen Setlementin vapaaehtoistoimintaa! Tule mukaan vapaaehtoisen vetämään puutyöryhmään. Tilaan mahtuu kerrallaan kuusi nikkaroitsijaa. Ryhmissämme on toistaiseksi maskipakko!
02.03.2021–01.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Poikkea markkinakahveille Muistiyhdistykseen!
09.03.2021–01.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaille henkilöille

Sivut