TukiryhmäPeruttu

04.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ryhmä toimii osaston tukena osallistuen erilaisiin varainhankintatapahtumiin ja huolehtii osaston kahvituksista. Kokoontuminen joka kuukauden ensimmäisenä torstaina.
03.03.2021–09.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaille ja heidän läheisilleen
03.03.2021–27.03.2021
Hämeenlinna | Galleria Paperihuone
Juho Sihvosen näyttelyn veistokset käsittelevät kollektiivista muistia, pysyvyyttä, ajan vaikutusta sekä teemoja mytologioista ja myyteistä. Päivi Toivosen grafiikka tuo esiin eläintarinoita.
02.03.2021–31.03.2021
Hämeenlinna | RaamiDaamit
Uusi kuukausinäyttely RaamiDaameilla! Sakari Vierola tuo mustavalkokuvissa esiin vahvaa tunnelmaa.
02.03.2021–30.03.2021
Hämeenlinna | Galleria-kehystämö Raamidaamit
Sakari Vierolan innoittava valokuvanäyttely.
01.03.2021–14.03.2021
Hämeenlinna | Hämeenlinnan kaupunginkirjasto
Maalauksia, akryyli- ja sekatekniikkatöitä
09.03.2021
Hämeenlinna | Ehkäisevä päihdetyö, A-klinikka Hämeenlinna
Hämeenlinnan seudun urheiluseuroja kutsutaan mukaan edistämään nuorten päihteettömyyttä -Verkko-ilmiökahvila 9.3.2021 klo 18.00
26.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
10.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!
22.02.2021–11.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Arizonassa Meksikon rajalla asuva karjatilallinen Jim Hanson päätyy suojelemaan kartellia pakenevaa 11-vuotiasta meksikolaispoikaa Miguelia.
15.03.2021–28.03.2021
Hämeenlinna | Hämeenlinnan kaupunginkirjasto
16.03.2021–18.05.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Ryhmä muistisairaiden aikuisille lapsille
19.02.2021–10.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Vuoden 1942 miehitetyssä Ranskassa SS-sotilaat pidättävät Gillesin (Nahuel Pérez Biscayart) ja lähettävät hänet kohti tuhoamisleiriä. Matkalla Gilles välttyy täpärästi teloitukselta väittämällä,...
19.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
19.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–09.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Nuori orvoksi jäänyt poika muuttaa rakkaan isoäitinsä luo Alabamassa sijaitsevaan Demopolisin pikkukaupunkiin. Kun poika ja isoäiti kohtaavat petollisen tyylikkäitä, mutta läpeensä pirullisia...
19.02.2021–11.03.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Kieri seikkailuun flummeleiden matkassa! Op ja Ed ovat flummeleita, ammoisilta ajoilta kotoisin olevia eläimiä, jotka kuuluvat luontoäidin kummallisimpiin päähänpistoihin: ulkonäöltään ne...
16.02.2021
Hämeenlinna | Kumppanuustalo
Pelirajaton-toiminta tarjoaa vertaistukea ongelmallisesti rahapelaaville vertaisryhmän muodossa. Ryhmä kokoontuu Kumppanuustalolla ti 16.2. alkaen klo 18-20. Hae www.pelirajaton.fi/vertaisryhmat.
16.02.2021–21.03.2021
Riihimäki | Suomen Metsästysmuseo
Palkitun taiteilijan eläinaiheisia veistoksia ja julkisia patsaita
12.02.2021–11.03.2021
Hämeenlinna | Bio Rex Verkatehdas
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
12.02.2021–25.02.2021
Riihimäki | Bio Rex Riihimäki
Ennakkonäytös! Erään teorian mukaan ihminen on parhaimmillaan hallittu määrä alkoholia veressään, se on yleiselle hyvinvoinnille terveellisempää kuin raittius. Neljän miehen ystäväporukka, kaikki...
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Lasismin juhlanäyttely Suomen lasimuseossa
12.02.2021–18.04.2021
Riihimäki | Suomen Lasimuseo
Tommi Toija - Metamorfooseja näyttely
24.03.2021
Hämeenlinna | SPR Hämeenlinnan osasto
Ensiapuryhmässä opetellaan ja harjoitellaan monipuolisesti ensiapuun liittyviä taitoja. Kokoontuminen joka toinen keskiviikko pääsääntöisesti omissa toimitiloissa,Palokunnankatu 20 A,2krs. Tervetuloa!
25.03.2021–10.06.2021
Hämeenlinna | Kanta-Hämeen Muistiyhdistys ry
Vertaistukea työikäisille muistisairaille tai muististaan huolestuneille

Sivut